- Celem badania jest poznanie kobiecej natury. Chcemy dowiedzieć się jakie są młode Polki, o czym marzą, czego są ciekawe, co je inspiruje. W efekcie powstanie wielopłaszczyznowy obraz współczesnej kobiety, jej ambicji, celów życiowych oraz ciekawości - mówi Tomasz Kanton Brand PR Manager Kompanii Piwowarskiej S.A.
Badanie będzie się składać z dwóch części - jakościowej oraz ilościowej. W ankiecie kobiety zostaną zapytane m.in. o swój stosunek do ciekawości, skrywane marzenia i ambicje oraz życiowe aspiracje. Przede wszystkim jednak pytania będą dotyczyły kobiecej ciekawości i jej natury... - Kobieca ciekawość doczekała się badawczej odsłony. Temat jest szeroki i nieoczywisty, a przez to bardzo pociągający i inspirujący - mówi Jowita Radzińska, Market Researcher TNS OBOP.
Działania Ambasady rozbudzają ciekawość setek młodych kobiet oraz Ambasadorek.
- Z przyjemnością zgodziłam się na udział w projekcie. Ambasada sprawiła, że zajrzałam w głąb siebie i przyjrzałam się swoim ciekawościom. Mam nadzieję, że nasze działania zainspirują wszystkie młode kobiety - mówi Olga Frycz. Aktorka zdradziła również jaka jest jej największa „ciekawość". - Najbardziej jestem ciekawa sam
ej siebie! Chciałabym stanąć na chwilę obok i poprzyglądać się sobie z zewnątrz. Z drugiej strony jestem ciekawa innych - ludzi, ich kultur oraz nieznanych miejsc - wyznaje aktorka. Czyżby Olga Frycz planowała daleką podróż w nieznane? Być może już niebawem sama zainteresowana zdradzi więcej szczegółów na ten temat.
Wyniki badań poznamy już we wrześniu. Jesteście ciekawe?