Strona glówna›Styl›Coraz więcej chętnych do pokazania swojej... pupy
Coraz więcej chętnych do pokazania swojej... pupy
2007/8/25 23:18:59
Rozpoczęty w czerwcu konkurs promujący markę Sloggi z każdym dniem cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Na stronie www.sloggi.pl wszyscy chętni mogą zamieścić zdjęcie swojej pupy w bieliźnie lub w ubraniu i tym samym wziąć udział w konkursie razem z uczestnikami z 30 innych krajów.
Popularność konkursu przerosła wszelkie oczekiwania organizatorów: w ciągu czterech tygodni w naszym kraju wygenerowano 8 milionów odsłon strony Show Me Your Sloggi; 400 tysięcy osób odwiedziło stronę konkursową; zarejestrowało się 20 tysięcy użytkowników.
W związku z promocją konkursu 7 sierpnia Polskę odwiedziła niemiecka piosenkarka Aida i wystąpiła podczas pokazu bielizny marki Triumph, która rozpoczęła kampanię dla marki Sloggi, a dwie radiostacje internetowe – Radiosfera i Ultrastacja wspierają konkurs poprzez jego promocję na swojej antenie. W stacjach tych podawana jest informacja o przebiegu konkursu. Wierni słuchacze mają również szansę otrzymania bielizny marki Sloggi.
W październiku okaże się, kto zostanie polskim zwycięzcą i zaprezentuje się w wielkim finale w Monachium. Posiadacze najpiękniejszych pośladków świata – kobieta i mężczyzna – podpiszą kontrakt modelingowy na kolejną międzynarodową kampanię Sloggi, otrzymają premię pieniężną w wysokości 10.000 euro i… ubezpieczenie pupy.