Limitowana seria puszek piwa Redd’s zaprojektowana przez znane Polki jest już dostępna na rynku. Autorkami nowych opakowań trzech owocowych smaków Redd’s są Ania Dąbrowska, Maria Peszek i Agata Nowicka „Endo”.
„Zaprojektowanie puszki dla Redd’s wymagało ode mnie użycia wyobraźni plastycznej, której... nie posiadam. Podjęłam się tego zadania z ciekawości. Lubię zaskakujące dla mnie sytuacje.” – stwierdziła Maria Peszek.
„Projektując puszkę, przeniosłam się w atmosferę lat 60. Przyznam nieskromnie, że efekt wydaje mi się całkiem niezły. I zgodny z tym, co mi w duszy gra.” – powiedziała Ania Dąbrowska.
„Rysowałam, kierując się intuicją, bo pozostawiono mi wolną rękę. Chciałam, żeby mój projekt był trochę nostalgiczny, żeby kojarzył się z latem, beztroską i lekkim rozleniwieniem.” – opowiada Endo.
Marka przygotowała również dla swoich konsumentek konkurs promocyjny „Zaprojektuj swoją puszkę Redd’s”. Towarzyszy mu ogólnopolska kampania reklamowa „Redd’s.W Twoich kolorach”. „Badania wykazały, ze puszka jest najpopularniejszym opakowaniem wśród konsumentów marki - 60 procent całkowitej sprzedaży Redd’s to puszka 0,5 litra. Dlatego w ramach działań wizerunkowych „Redd’s. W Twoich kolorach” zdecydowaliśmy się na współpracę z trzema sławnymi kobietami i zorganizowanie akcji, poprzez którą chcemy zachęcić konsumentki do projektowania i wyrażania swojej kobiecości” – mówi Magdalena Białasiewicz, brand manager marki Redd’s w Kompanii Piwowarskiej.
W ramach promocji „Zaprojektuj swoją puszkę Redd’s” konsumentki mają szansę zaprojektować swoją własną puszkę Redd’s. Ania Dąbrowska, Maria Peszek i Agata Nowicka – Endo zasiądą w jury i ocenią prace konsumentek. W nagrodę najlepszy projekt dla każdego smaku Redd’sa zostanie wydrukowany na puszkach Redd`s i w limitowanej serii pojawi się jesienią tego roku na półkach w całej Polsce. Dodatkowo autorzy najciekawszych projektów pojadą na komfortowe wakacje z przyjaciółmi nad Morze Śródziemne. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 sierpnia 2007.