kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Jurorzy wybrali Modne Miejsca i Modne Produkty
2009/7/9 15:00:00

Podczas gali Warsaw Fashion Street 2009, która odbyła się 28 czerwca rozstrzygnięto tegoroczne edycje konkursów Modne Produkty i Modne Miejsca. Specjalnie wyróżnienie odebrał także przedstawiciel Teatru Wielkiego, który wyróżniono za wkład w rozwój kultury i sztuki.

Modne Miejsca to przewodnik po restauracjach i klubach, nastrojowych kawiarniach, doskonałych hotelach, miejscach rekreacji i rozrywki, a także sklepach i galeriach, które warto odwiedzić. Katalog prezentuje miejsca, które wyróżniają się nie tylko pięknymi wnętrzami, ale również profesjonalną obsługą i miłą atmosferą.

Modne Miejsca to także konkurs. W tym roku jury w składzie: Lidia Popiel, Jolanta Borowiec, Katarzyna Zwolińska, Robert Krupiński, Michał Zaczyński, Olga Cieślak, Dorota Banasik oraz przedstawiciele patronatu medialnego: Onet.pl, Exklusiv, trendz.pl, Radio Kolor, Sophisti.pl, cogdziezaile, Eden Magazyn spa, Boutique oraz e-hotelarz nagrodzili: Art. Hotel (Wrocław) (kategoria: Hotele), wrocławska restauracja De Lounge (Restauracje i Kluby, RS2 z Warszawy (kategoria: Sklepy), Salon Bally w Warszawie (Salony Mody), warszawski Club & Studio Day Spa Zen (Salony Urody), Wójcik Dental Clinic w Warszawie (kategoria: Zdrowie), warszawska Perła Wellness (Sport i relaks) oraz Salon Porsche Centrum Warszawa (kategoria Auto Moto).


Modne Produkty to projekt, którego celem jest ukazanie unikalnych, designerskich i nowoczesnych produktów, nie tylko do użytku codziennego. Pokazuje on, jak bardzo ważne są otaczające nas przedmioty i detale, dzięki którym życie staje się łatwiejsze i przyjemniejsze. Produkty oceniało jury w składzie: Michał Piróg, Robert Kupisz, Ewa Ziębińska i Olga Cieślak oraz przedstawiciele patronatu medialnego. Tytułem Modnego Produktu nagrodzili oni: w kategorii Akcesoria i Dodatki - fajkę porsche Design firmy Ami, w kategorii Biżuteria i Zegarki - pierścień Rosyjska Ruletka autorstwa Adama Hadrysia, w kategorii Uroda i Kosmetyki - Maskę Chroma Riche firmy Kerastase, w kategorii Wnętrza - Sheer firmy Ideal Koncept, a w kategorii Nowe Technologie - Laptop Lamborgini Firmy Asus.




()


 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: Modne Miejsca, Modne Produkty, Warsaw Fashion Street, snobizm, trendy


 


 


 
Przepis dnia: Pavlova biała z kiwi

Uzależnia i powoduje, że ci którzy szukali dotąd zastosowania dla "nadmiarowych" białek, mają problem co zrobić z żółtkami.»