Wyjątkowe produkty z autorskimi projektami gwiazd dostępne będą w sprzedaży i w sklepie internetowym od środy, 25 listopada. Tchibo przekaże ponad 120 000 euro z dochodów ze sprzedaży tych produktów na potrzeby fundacji „21st Century Leaders Foundation", wpierającej międzynarodowe projekty dobroczynne.
„All you need is Love" brzmi hasło gwiazdy muzyki pop, Robbiego Williamsa, które znajduje się na modnej torbie na zakupy dostępnej w ekskluzywnej kolekcji Tchibo. Gwiazdy świata mody, muzyki i filmu zaangażowały się w kampanię „Whatever it Takes" i stworzyły osobiste, graficzne przesłanie - znak nadziei.
Obok torby na zakupy z motywem autorstwa Robbiego Williamsa w kolekcji Tchibo znajdują się koszulki z wzorami stworzonymi przez George'a Clooney'a, Coldplay, Wolfganga Joopa oraz Phila Collinsa, a także szal zaprojektowany przez Donnę Karan i bokserki z grafiką
Giorgio Armaniego. Wszystkie artykuły posiadają certyfikat podpisany przez twórcę potwierdzający, że grafika umieszczona na produkcie powstała specjalnie na cele projektu „Whatever it Takes".
Tchibo przekaże ponad 120 000 euro z dochodu z tej wyjątkowej kolekcji na rzecz fundacji „21st Century Leaders", która realizuje kampanię „Whatever it Takes". Środki zostaną przeznaczone na projekty dobroczynne osobiście wybrane przez gwiazdy biorące udział w kampanii. Wsparcie otrzymają, m.in. „Nelson Mandela Children's Foundation", „Lifebeat", „Trade plus Aid" oraz UNICEF.
Fundacja założona została w 2003 roku w Anglii. Stawia sobie za cel zwalczanie biedy, ochronę dzieci oraz ochronę środowiska naturalnego. W projekt „Whatever It Takes" zaangażowało się już ponad 600 gwiazd kina, muzyki, mody, sportu, pisarzy i laureatów Nagrody Nobla, tworząc osobiste dzieła sztuki na temat „Nadzieja na XXI wiek". Do tej pory z darowizn zebrano ponad 3 miliony dolarów, które są przekazywane na cele charytatywne.