Polki chcą wiedzieć i chcą wykorzystywać nowości technologiczne. Co im przeszkadza? Czasami zniechęcają je zawiłe instrukcje i trudny, techniczny język. By ułatwić i uprzyjemnić im poruszanie się w świecie nowych technologii spółka Multimedia Polska uruchomiła specjalny projekt edukacyjny - Multimedialna Polka.
Multimedialna Polka to odpowiedź na potrzeby klientek, które na co dzień korzystają z internetu, telewizji, telefonów i oczekują czytelnych rozwiązań oraz jasnych i efektywnych wskazówek w rozwiązywaniu problemów technicznych. Chcą wiedzieć więcej, orientować się w możliwościach multimediów i radzić sobie w każdej sytuacji. Multimedialna Polka ma za zadanie nie tylko ułatwić kobietom sięganie po nowe technologie, ale również dać im radość korzystania z narzędzi multimedialnych. „Chcemy pokazać kobietom jak łatwy, przydatny i ciekawy może być kontakt ze światem nowych technologii" - wyjaśnia Krystyna Kanownik, rzecznik prasowy Multimedia Polska. „Sprawić, by czuły się swobodnie korzystając z multimediów. Nasze działania mają długofalowy charakter, będą ewoluować, rozwijać się wraz ze wzbogacaniem wiedzy i wzrostem świadomości konsumentek"- dodaje.
W ramach projektu Multimedialna Polka agencja Garden of Words stworzy specjalną witrynę internetową i podejmie działania e-learningowych dla internautek.