Po sukcesie pierwszej edycji konkursu „Trendsetterki Maybelline New York", do którego zgłosiło się pół miliona chętnych, w połowie kwietnia rusza jego druga edycja.
Pierwsza edycja konkursu Trendsetterki Maybelline New York spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem internautek. Swoje profile w serwisie założyło pół miliona użytkowników, którzy założyli cztery tysiące blogów. Łącznie serwis odwiedziło milion trzysta tysięcy użytkowników, którzy wygenerowali dziewięć milionów odsłon. Na forum dyskusyjnym uczestniczki dyskutowały na kilkanaście tysięcy tematów. 5000 najbardziej aktywnych uczestniczek portalu otrzymało tytuły ambasadora marki Maybelline oraz zestawy kosmetyków firmy.
Podstawą drugiej edycji konkursu ponownie są aktywności użytkowniczek na serwisie. Punkty przyznawane będą za zapraszanie znajomych, pisanie bloga, dodawanie zdjęć i linków, komentarze na forum czy rozwiązywanie zadań, które będą sukcesywnie pojawiać się na stronie. Dodatkowo promowane będą także zakupy produktów Maybelline New York. Na najaktywniejsze osoby czekają nagrody, wybrane przez uczestniczki I edycji - aparaty fotograficzne, ekskluzywny weekend w SPA i, przede wszystkim, wyjazd na tygodniowe zakupy do jednej ze światowych stolic mody.
MRM Worldwide, do stworzonych wcześniej m.in.: sekcji blogowej i forum, przygotowało na ten rok na serwisie nowe narzędzia i funkcjonalności. Dzięki City Guide trendsetterki wskażą najciekawsze ich zdaniem miejsca w Polsce na zakupy, imprezę i weekendowy relaks. Istotnym elementem będzie także Look Book, sekcja z materiałami wideo prezentującymi profesjonalne porady specjalistów od makijażu z Nowego Jorku.
Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »